Freitag, 8. August 2014

Berlin

Der Fernsehturm am Alexanderplatz
TV Tower at Alexanderplatz

Die Weltzeituhr am Alexanderplatz
World Clock at Alexanderplatz

Checkpoint Charlie
Checkpoint Charlie

Das Musical "Hinterm Horizont" am Potsdamer Platz
The Musical "Hinterm Horizont" (Behind the horizon) at Potsdamer Platz

Der Berliner Dom
Berlin Cathedral

Der deutsche Bundestag
The german Bundestag

Das Brandenburger Tor
Brandenburg Gate

Schloss Bellevue
Bellevue Palace

Ich habe, wie einige von euch evtl. wissen, eine Woche in Berlin verbracht. :) Heute zeige ich euch einige Bilder von Berlin. In den nächsten Tagen wird noch ein Haul folgen, den ich wahrscheinlich in mehrere Teile aufteilen werde, da ich ziemlich viel (zu viel!) gekauft/gekriegt habe. Die Reise war ein Geschenk von meiner Tante zur Firmung, zu meinem 14. und 15. (kommt noch!) Geburtstag und jeweils zu Weihnachten. Shopping war inklusive! :D

Like some of you might know I just spent a week in Berlin. :) Today I want to show you some pictures of Berlin. A haul, which I probably divide in a few parts because I bought/got a lot (too much!), will follow during the next few days. The journey was a present from my aunt for my confirmation, my 14th and 15th (not yet!) birthday and for each christmas. Shopping was included! :D

Vivi

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen