Freitag, 3. Oktober 2014

Currently ... #1

1. Listening
Musik :D "Boom Clap" von Charlie XCX
Music :D "Boom Clap" by Charlie XCX


2. Eating
Nichts. Ich geh gleich Zähneputzen. ;)
Nothing. I'm going to brush my teeth. ;)


3. Drinking
Ebenfalls nichts.
Nothing again.

4. Wearing
Schlafanzug :D
pyjama :D


5. Feeling
Ich bin müde. Und leicht depressiv, ich hätte das Buch vorhin nicht zu Ende lesen sollen. :/
I'm tired. And a little bit depressed, I shouldn't have finished the book this afternoon. :/


6. Weather
Ganz gut, glaube ich.
Okay, I think.


7. Wanting
Vieles. Schlafen steht jetzt ganz oben auf der Liste!
A lot. Sleeping is no. 1 on my to-do list!


8. Needing
Vielleicht was zu trinken. Und mein Bett.
Maybe something to drink. And my bed.


9. Thinking
'Ne Menge! :D
A lot! :D


10. Enjoying
Schreiben. Lesen. Filme gucken. FERIEN!!!
Writing. Reading. Watching films. HOLIDAYS!!!


Vivi

1 Kommentar: